Selam kızlar 2 ay 21 günlük bebikom var . Ona artık uyku eğitimi vermeye başlayacağım normalde de beşiğinde yatıyor ama oturma odasında da beşiği var yanımda olsun diye . Artık odasına yatıracağım oyüzden kamera alıcam. Hazır indirimler varken , kullananlar hangi marka aldınız ? Fiyatı ne kadardı? Gece görüşü var mı ? Memnunmusunuz?