Ben emzirmesem aklınada gelmez emmek 2 saatde bır bazen 3saatde bir emziriyorum çok kısa emıyor ıkı memeyi toplamda en fazla 5 6 dakıka anca emıyor sonra kendını gerıye atıyor yeniden donduremiyorum memeye resmen savaşıyoruz. Ilk ıkı ay çok ıyıydı 3aydan sonra uzaklaşdı benden ne zaman duzelır aranızda bu durumu yaşayan varmı