___sonbahar___ Arkadaslar bir paket bez ortalama ne kadar gunde bitiyor? 36 li paket kullaniyorum premium care 1 hafta gidiyor cok mu musrifim diye dusunmeden edemiyorum… gerci gunde 3 4 kez degisirim buyuk tuvalet yapmadikca ama. Yorumlarinizi bekliyorum
Mom078 ___sonbahar___ Aynı canım 1.5 hafta falan sleepy kullanıyordum o direk yarım saate şişiyordu o daha çok bez harcatıyor Prima daha tasarruflu
Hilerrr ___sonbahar___ vala canım biz ilk önce prima kullandık 6 aylıkolanana kadar baktım prizma dayanmıyor hemde pahalı geçtim bim bezine çok memnunum hem ucuz yani çöpe atıyoruz sonuçta iki hafta falan gidiyor galiba
Mom9 ___sonbahar___ kızım 15aylık günde eğer büyüğünü yapmazsa 4kere değiştiriyorum yani geceyle beraber toplam. Bazen 2-3kere yapar oluyo sana 6-7😅 48li külot bez 9-10 günde bitiyo. Sleepy kullanıyorum bende
Damla29 ___sonbahar___ paket bez olarak hesaplama yapmadım ama ortalama 8 ila 10 arası değişiyor molfix kullanıyorum 3 4 saatte bir değişiyorum çişli bezi ama kakayı alıyorum hemen bide bebeginizin ayıyla da alakalı bi durum bnce ek gıda alıyosa çişi azalmış olmalı
Tubis Mom078 bunu birtek benmi düşünüyorum demiştim . Molfix püre soft kullanıyordum slepy almışti eşim bir keresinde ama devamlı erkenden doldu çok fazla bez gidiyor ekonomik felan değil bence
wafflee_42 ___sonbahar___ Doğdu doğalı 1 hafta 😂 hatta bazen diyorum eşime bugün günlerden bebek bezi 🤣
Busranisa ___sonbahar___ 3 bucuk aylık prima kullanıyorum 1 paket genelde 10 gün gidiyo günde 4 kez değiştiriyorum
enharserap ___sonbahar___ gayet normal neresi müsriflik canım bizde de öyle 4 kez kesin değişiyorum kaka yaparsa ekstralar oluyo. Ayda yüz tane falan gidiyo rahat her ay yüzlük paket alıyoruz
Berenkoo ___sonbahar___ canbebe kullanıyorum hiç pişik falan olmadı günde 4 çişli bez değiştiriyorum kaka yapıncada hemen alıyorum günde ortalama 5 bez 😊
_mrvearass19 ___sonbahar___ valla bir hafta zor gidiyor bizimde öyle 6 aylık bebeğim günde 5 6 gidiyor bazen 4 5 pişik olmasın diye ben doldukça hemen alıyorum🤔