Glcnckr35 gittik, kontrolleri olduk, gün alıp anlaştık. Gününde gittik, ödemeyi yaptık ve öğrendik ki 2 sünnet odası varmış ve bunlar 4er kişilikmiş. O an pişman olduk zaten ama daha da vahimi o gün 9.kişiye de olur vermişler bir odayı 5 kişi yapmaya kalktılar. Korona belası, kalabalık odalar falan derken biz cesaret edemeyip odaya girmeden vazgeçtik… Saçma sapan bir hastane, el mahkum gidiyoruz mecbur kalınca ama Allah düşmanımı yine düşürmesin🤦🏻♀️