milasmommy ayy aynı ben bir an kendimi gördüm ve ben artık bu kilo mevzusundan kafayı yicem . Benim kzıım da 3,5 kilo doğdu 4,5 aylık olduk daha 5.7 kilodaa . Kan tahlillerine bile baktırdık her şeyi normal ama kilo almıyor :( mama da içmiyor bana kaşık mama içir kilo alır dediler ek gıdaya başlasam yoksa kaşık mama mi versem kararsız kaldım.