Bmk Kizlar park yatagin yukselticisini 7.aya girdik diye kaldirdim ama simdi cok alcak geliyor koyarken siz nasil bir yöntem buldunuzz?
kivircik_annesi26 Bmk ben içine yatak kadar kalın yastık yaptık biraz olsun yüksekdi yorganda koyabılırsın