Gaz damlaları var onlardan kullanabilirsin ama herkes de işe yaramıyor hepsi deneyip görmen gerekiyor biz doktorumuz sayesinde 2,5 Aylıkken bitti, hiç susmayan sürekli ağlayan bir kızım vardı kolik müzikleriyle uyutuyordum bazen memeyi bile reddedip sadece ağlıyordu .. inşallah tez zaman da biter bence doktorunuzla görüşün bize doktorumuzun çok faydası olmuştu 🙏🏻