ENA çünkü bebekler uyumasını bilmiyor,youtube da uyku eğitimcileri var onları izleyin biraz,uyku terörü diyorlar buna 1 saatten az uyuduğu için,, derin uykuya geçemeyip uyanıyorlar,uyurken aldığı desteği bekliyorlar yine(emme,sallama pışpış neyse),birde biz uyandı diye pat alıyoruz,, uyku eğitimi verin bebeğinize kendi başına uyumayı öğrenecek ve uyandığında yine kendisi uykuya geçecek,zamanla hem uyku süresi uzayacak hem uyku kalitesi artacak göreceksiniz,,,