Cduru evet çok iyi bir markadır . Yetişkin serileri de mevcut bu pediatrik seri konak sampuani olarak ararsanız bulursunuz 👌benim oglumda da kas aralarında oluyordu . Geçirdim bu ürün sayesinde. Üstelik bitene kadar kulllandim 3 ay falan gitti ürün. Çok memnun kaldim