eylulbebesi Ben 3 numara kullanıyorum 3+ indirime girmiş emiş gücü farklıymış kullanan var mı 3+ alsam pişman olur muyum
eylulbebesi tosbikannesiii emiş gücü farklıymış ben ondan merak ettim diğerinden bir farkı yok yani boyut dışında
31marthira 3 ün üstünde yazan kilo aralığı ile 3+ üzerinde yazan kilo aralığı farklı ben 4 kullanıyorum 7-13 kilo yazıyor 4+da 9-16 yazıyor