balasininanasi Kızlar yasak olduğu saatlerde veyahut izin saatlerinde otobüse binebiliyo mu bebekler ?? Lütfen bilen biri yardımcı olabilir mi ? Gaziantepte yaşıyorum
tubbaaa balasininanasi mağazalar almamaya başladı dün oğlumu almadılar. otobsuler de başladı bende yine de denk gelmediğim için kesin bilgi veremiyorum
anneadayi06 balasininanasi yani bilgim yok ama şöyle önceki yasaklarda şehir dışına gitcek olanlar izin kağıdı alıyorlardı . Çocuklar içinde aynı şey geçerlidir diye düşünüyorum onun İçin de izin kağıdı almanız gerekiyor olabilir .