Emirin_Annesiii Bebeğim bir aylık ve vücudundaki titremeden dolayi eeg ve mr çekilecek ama çekilmesi için ilk önce uyku iğnesi yapılacakmış yaptıran var mı bi zararı olur mu ??
Serifeelifasel Emirin_Annesiii canım yaptırmadım ama benim bebeğimde de vardı titreme ama geçti nöroloji doktoru ilk 4 aya kadar normal demişti 3ay 5 günlük nerdeyse artık hiç olmuyor
Ata0905 Emirin_Annesiii bişey olmadı . Bebeğim 23 günlükken gözünden mr cekilmesi gerekti . Sedasyon için anestezi doktoru yapıyor damar yolu açılarak. Yalnız aç kalması gerekiyor o biraz zorladı bİzi. Onun dışında Bir sıkıntı yaşamadık. Geçmiş olsun.
Emirin_Annesiii Ata0905 bana karnı tok gelmesi söylendi acil de uyku iğnesi yapıp öyle yapacakları söylenmişti ne kadar süre uyuyor acaba
Ata0905 Emirin_Annesiii bı 20 dk falan uyudu. Ama aynı yöntem değil sanırım. Çünkü sedasyon yaptılar ve aç gittik biz. Korkmayın ondan sonra ameliyat ve defalarca uyudu muayeneler için. Bişey olmadı .bebekler bizden güçlü 🌸