sehererenn 20 günlük kız bebeğim var. Dün gece sabaha kadar hep sancılı bir şekilde uyandı. Pek uyumadı. Sabah altını almak için açtığımda akıntı farkettim. Bu konu hakkında bilgisi olan var mı acaba? İdrar yolu enfeksiyonu olabilir mi?
Hanifeikranur sehererenn hayır canım enfeksiyon filan değil . Yeni doğan kız bebeklerde olur akıntı,memelerde sertleşme hatta bazı bebekler adet görür gibi kan da gelir . Kadınlık hormonundan dolayı . Bir süre sonra düzelecek
Serifeelifasel sehererenn canım ilk doğduğunda kızimda vardı doktor normal demişti iki haftada geçti eğer sonundan olduysa bı götür doktora enfeksiyon olabilir kız çocuklarında böyle şeyler olabiliyormus
Hanifeikranur sehererenn memişlerine dokun şimdi serttir içi sür doludur derler 😍 elinle masaj yap memişlerine daire çizer gibi onu rahatlatır
Hanifeikranur 31marthira aynen öyleymiş , benim bebeğim öyle yapınca rahatlıyor ama her bebeğe iyi gelecek diye birşey yok . sehererenn siz yapmayın yinede onun vebaline girmeyeyim ne olur ne olmaz
31marthira Hanifeikranur hayır kesinlikle dokunmaması gerekiyor allah korusun enfesiyon kapabilir zamanla kendi gecicek