Mrblar 3 aydır aptamil pregomin kullanmaya çalışıyorz fakat bir türlü yediremıyorum bunu doktorumuza söyluyorum alması gerekn kiloyu tam almış diyor yanı bir türlü yemedgine ikna edemıyorum pekmez denıyorm yine degişen bişey olmuyor şuan ek gıdaya da gectık tamamen bitti tüm gün bıyunca parça parça 120cc anca içmiştir bu da beni çok üzüyor bana fikir verecek olan var mı acaba ?