Seray123 Hanımlar avent kullandım artık Cc yetersiz degistiricem biberon tavsiyesi olan var mı bir de üç ayda akışı farklı mı almam gerek
Aysayd Seray123 bebeğim 4 buçuk aylık aventin 0m+ kullanıyorum biberon küçük olduğundan aventin 240 ml liğini aldım 1m+ aldım ucunu ama elimdeki 0m+kullanacağım bi süre daha
Ata0905 Seray123 lansinoh biberonu harika avent nuk ve wee denedikten sonra lansinoh kullandık diğerleri bir hiçmis. İkinci seviye akış emziği de almalısınız . 🌸