nur-nr_123 vera66 anldm cnm bilemiycem bakanlık kızamık artığı için 2 doz yapılmasına karar vermiş salgın varmış
Asyahira Birgul Canım bebeğim 6 aylıkken asi oldu şimdi 7 aylık en son asida 1 yaşında artık aşısı var dedi 9aylik aşı denmedi anlamadım ben 🙄
Mayisannesi34 Kızlar bu kampanyalı aşı vurdurup vurdurmamak size kalmış sadece kızamik aşısı vuruluyor. 1 yaşında aynı aşıyı tekrar vuruyorlar. Ben vurdurmayı düşünmüyorum.
Mayisannesi34 YigtnAnnesi aynı aşıyı 3 ay sonra vuracaklar karma aşı olarak zaten aşı konusunda tereddütlerim var buradaki bebeği de okuyunca fazladan kimyasal girmesine gerek yok diye düşünüyorum