Nefesdoga Bebeğim 23 günlük ve karnı çok gurulduyor bu normal mi ? Kakasıda çok sıvı sadece anne sütü alıyor bu arada salı günü doktor muaynemiz bilgisi olan varmı ?
YagmurBegum Nefesdoga oluyor başlarda. Özellikle emzirdiğim anlarda hissederdim. Ama azalıyor zamanla 3 aylık olacağız baya azaldı
LKNR Oğlum dogdugunda sütüm gelmedi ve mama verdik 2 saatte 30 cc dediler. Süreklide karnı gurulduyordu. Üşüttük herhalde cocugu yaz ayında diyip düşünürken hastaneden cıkısımız oldu eve geldik oğluma mama yaptım. 30ccden fazla yaptım gurultusu falan kalmadı. Meğerse oğlumu aç bırakmışız :/zaten sarılıkta olmuştu
LKNR Oğlum dogdugunda sütüm gelmedi ve mama verdik 2 saatte 30 cc dediler. Süreklide karnı gurulduyordu. Üşüttük herhalde cocugu yaz ayında diyip düşünürken hastaneden cıkısımız oldu eve geldik oğluma mama yaptım. 30ccden fazla yaptım gurultusu falan kalmadı. Meğerse oğlumu aç bırakmışız :/zaten sarılıkta olmuştu
Bussra Ya bnde aradim fotumda bulamadim boyle bir konu basligi. Bizim gibi olan varmis Binerinla besliyorum ohlumu enerjen bildiginiz karnindan sesler geliyor gurul gurul 2 ay 8 gunluguz. Gazimizda cok cikarsada rahatlamiyor. Normal yani bu durum o zamn oyle mi ?