arkadaslar yardımcı olur musunuz hipp kullanan anneler dünden beri iki kez verdim bebeğime aptamilden geçtim esim almış denemek için sürekli pirtliyor osuruyor bu iyi mi mi kotu mu ya çözemedim bu mama gaz mi yaptı yoksa gazını mi kendine çıkardı anlamadim ha mama bitince gegirme yok çıkaramadım gazını ama alttan sürekli pirtliyor