pervin_t Kızlar dün bebeğimin mamasını değiştirdim .Kızım 2 ay 10 günlük.Bu mamaya kadar 90-120 arası yerdi.Şimdi 60 ml yiyor geri tepiyor biberonu doyuyor.
Mirage91 pervin_t Ama onlar içirler acaba mamayı mı beğenmedi 2 aylıkken 90 cc veriyordum hepsini içiyordu. Bir de hastalanınca içmiyordu bırakıyordu. 60 cc onun için az bu sefer bağışıklığı azalır
Kutudakikedi pervin_t bence doyduğundan değil mamayı beğenmedi o yüzden azdık karnı doyunca devam etmek istemiyor iştahla içmiyor diye düşündüm ben canım