Merhaba. Benim bebeğimin de sarılığı biraz uzun sürdü. O yüzden 2 aylık olana kadar. En geç 3 saatte emzirdim. Gece saat kurup uykusunda emziriyordum, öyle yapabilirsiniz. Doktorunuza danışın mutlaka ama 2 aydan sonra uyandırma dedi doktor bize. Uyku da emmesi kadar önemli büyümesi için demişti.