Seherronya Arifcanmoms1 keseye göre cinsiyet belli olmaz. Şöyle bir teori var yuvarkaksa kız fasulye gibiyse erkek denir ama gel gör ki benim 2 kesemde fasulye gibiydi yani erkek olması gerekirdi ama ikiside kız 😂😂
Arifcanmoms1 Deletedmom414 hayırlısıyla bir oğlum var digeride ne oluyors aolsun ama hissiyatim erkek yönünde çünkü oğlumuza çok hissediyordum erkek diye
tombikannesi Arifcanmoms1 Kuzum şimdi proflinde gördüm sen Zeynep hamıma gidiyormuşsun benim oğluma da çok erken söyledi 11 haftalıktı Zeynep hanım o konuda doğru biliyor ama gıcık bi doktor 😂
Arifcanmoms1 tombikannesi ndjrjf biraz çok bilmiş ama doğru cikarmiki bana bu sefer sartlanma kıza benziyor ama kesin değil dedi
tombikannesi Arifcanmoms1 ben ilk zaman Denizli’de farklı bi doktora gidiyordum 10 haftalıkken Zeynep hanımla tanıştım
Arifcanmoms1 tombikannesi tombikannesi evet ben oğlumuda 12 de öğrenmiştim defnede Filiz hanım soylemisti
Arifcanmoms1 tombikannesi himm bana söyledi kaç kişinin ki doğru çıkmış banada 6 haftalıkken cinsiyeti söylemişti çok şaşırdım kız dedi şimdide kıza benziyor kesin değil sartlanma dedi