Dygosmn1 biz de 1 aydır bekliyoruz güya gelince arayacaklar ama sanmıyorum, daha önce çok post açıldı çok tartışıldı bu aşılar yurtdışından geliyor ve sağlık bakanlığı ekonomik olarak yeni aşı tedarik edemiyor, aşının kaldırılması gibi bir durum yok ne zaman eski aşıların borcu ödenecek o zaman yeni aşı gelecek o yüzden kesin bir tarih veremiyorlar