Selam Hanımlar. 2 sorum olacak sizlere.
1-) Bebeğim 6 ay 14 günlük. Dolmasından 6 aylık olana kadar ki sürecinde ataklar dahil uyku problemi hiç yaşamadık. Geceleri 1 veya 2 kez beslenmeye kalkıp emerken tekrar dalan gündüz uykularında en az 1 buçuk saat uyuyan bir bebeğim var. Ama 6inci aydan beridir geceleri neredeyse saat basi kalkıyor. Ve 5 civarı uyandıysa tekrar dalmasi çok uzun sürüyor. Mama meme gidiyorduk 5 buçuk aylıkken ek gıdaya başladık doktor kontrolünde. 6inci aydan sonra bi 10-15 gündür devam sütüne gectik geceleri sadece 1 kez 180 cc devam sutu veriyorum 11 gibi. 9 da uyuturken emziriyorum 11 de devam sütü veriyorum. 1e kadar bisey yok 1 den sonra saat basi neredeyse kalkıyor. Nasıl yorumluyorsunuz bu durumu? Bu aydan sonra gece uykusunun anormallesmesini anlayamıyorum.
2-) Ekim 12 de sünnet oldu oğlum. 30unda kontrole gittim dikislerinij çoğunu attığını ama hala 2 dikisin atmak üzere olduğunu söyleyip kasım 20 den sonra gel bakalım bazen dikiş attıktan sonra yapışma olabiliyor dedi. Aydında oturuyorum vakalar burada felaket çoğaldı bazi hastanelerimiz hasta alımını bile kapattı. Korkuyorum götürmeye. 4, 5 gündür pipisini basi gövdesine gömuk her bezini açtığımda. Yapışma denen şey böyle mi gösterir kendini yoksa başka bi sebebi mi var bilemiyorum