Adige3062 bende ilk 5 ay çyle yapıyordum hatta sandalye koymuştum özellikle uyur kalırsam yatagın kenarında diye kendimi açıyordum sandalyeye kadar 😊 ama sonra ele avuca geliyor diye uykumda agır bastı ve yatırmaya başladım ah oh hatayı yaptım yapalı uykusuz geceler💃