Ayazmoms Elimde 1 paket 900 gr 1 pakette 400 gr Aptamil mama kaldı. Bebeğimde süt alerjisi çıktı o yüzden kullanamıyorum. Almak isteyen varsa yardımcı olabilirim.
mikrotiannesi Ayazmoms Yanlış anlamayın ama durumunuz müsait se hediye etseniz,ihtiyacı olan bebeklere 🙏🏻
Ayazmoms atlasmomy canım paketler açık değil yanlış yazmışım ben 2 paket 900 gr almıştım 1 paket komple duruyor diğer pakette sadece 450 gr kaldı o ikisi toplamda 170 TL canım.
Ayazmoms mikrotiannesi canım yeni aldığımız mama maalesef daha pahalı ve bizimde bütçemiz baya sarsıldı şuan tek baba çalışıyor ama aldığım fiyattan daha uyguna vereceğim.
mikrotiannesi Ayazmoms Anladım yo hayır tabi ki de benimki sadece durmunuz iyi ise öneriydi sağlıkla kalın 🥰
Cgdmltr93 Ayazmoms eczanede de fiyat o şekilde. Bir de kargo ücreti. Daha fazlaya gelir. Bu fiyata satamazsınız