elifsezer_ Bnm oğlumda öyleydi bir dikişte yarım litreyi bitirirdi doktora danıştık kan şeker , troid testi yapıldı ayrıca iç organlarına bakıldı .. herşey cok şükür temiz çıktı sadece su ile duygusal bağı var dedi doktor.. şuan aştık o durumu sadece gerçekten susadığı zaman içiyor .. ama oğlum büyük sizden bu testler yapıldığında da 14-15 aylıktı şuan 18 ayı bitiyor … annesi olarak sizi rahatsız edecek şekilde su içiyorsa mutlaka doktora götürün derim 😊