minnakmommy evet maşallah iyiz ya şuan 3.aya yeni girdik 5700 kilosu o yüzden mamaya başlamadım inşh düzelir geçici bi durumdur.Danışmanlık almayı düşündüm ama ücretleri çok fazla şuan onu kaldıracak maddi gücüm yok maalesef.Bi kaç gün daha böyle deneyim bakalım olmadı mama takviyesi yapacaz.