Ben bi kadının kanalından almıştım tarifi leke akne sivilce falan çok iyi geldiğini söyledi gerçekten işe yarıyo. Kendin yapıyosun evde 1 tüp bepanthol 1 tüp madecassol bide evigen vitamin iğne gibi 2 tüp ondan koyuyosun bide içine 15 20 damla menekşe yağı koyuyosun. Geceleri sürüyosun el ve yüz için çok güzel kokuho ve çok iyi geliyo yaptığın bu krem tek sen kullanacaksan 2 3 ay yetiyo. Deneyin derim. Eşim de elleri için kullanıyo