Zor günleri şükür atlattık. Oğlum 18aylık sadece 3 gün ateşlendi. Benim de bölgesel ağrılarım kaldı zaman zaman artıp azalıyor.
Sorum şu 10 günlük karantina sürecinde ikinci teste gerek kalmadan dışarı çıkabilirsiniz/işinize dönebilirsiniz denildi gelen filyasyon ekipleri tarafından.
Bu hastalığın 17. ve ya 22. gününde hala pozitif olan var nasıl test yapmadan karantinayı sonlandırabiliyorlar acaba 10 günden sonra bulaş özelliğini mi kaybediyor diye düşündüm ama sanmıyorum. Eşim negatif çıktı ama ertesi gün o da rahatsızlandı. Temaslı olduğu için ona 14 gün karantina verdiler 14 günün sonunda o tekrar test yaptırsa pozitif çıkarsa tekrar 10 gün karantinaya mı alınacak e işe de dönmesi gerekiyor pozitifse dönemez nasıl olacak bu süreç?
Rabbim kimseyi karşılaştırmasın bu hastalıkla gerçekten çok zor. Sağlıklı günleriniz olsun…