NurAnnesi 4. Ay kontrolünde doktorum 8-9 saat emmeden uyuyabileceğini, uyandırmamı söylemişti. Kendiniz gibi düşünün bebeğinizin karaciğeri depolama yapıyor kolay kolay şekeri düşmez, acıkırsa mutlaka uyanıp emmek ister. Bu bilgi doktorumdan olan ben hatamı söyleyeyim size. Uyanıp emmesini bekledim ve 5,5 aylık olduğunda 4-8 kez uyanıp emmek isteyen bir bebeğim oldu. Çok pişmanım. Bence en güzeli 23.00-24.00 ve 03.00-03.30 aralıgında bebek uyanmadan rüya öğünü yapıp meme=uyku alışkanlığı kazandırmadan beslemek.
6 aydan sonra tek beslenme, 9 aydan sonra gece beslenmesini kesme yeterliymiş. Bu bilgi de bizim doktordan. 9,5 aylık oğlum 23.00-24.00 aralıgında rüya öğünü yapıyorum, henüz kesmeye hazır değilim, muhtemelen 1 yaşından sonra keserim.