Merhaba, kızımın dünden beri burnu akıyor ve ara ara öksürüyor. Gece Bi kaç defa uyandı en son da az önce baya ağladı burnu baya akmıştı nefesini zorluyordu. Aspiratör le temizledm kolumda şuan uyudu. Ateşi yok çok şükür. Geçmesi için ne yapabilirim?