Valla ben doğum yapalı 35 gün filan oldu hala dikişin az bi kısmı duruyor tamamen düşmedi yani. İlk bi hafta filan baticon verdi doktor onunla sildim, sonra fucidin ve fito verdi onları kullandım. Ama açıkçası çok da düzenli kullanamadım özellikle bu aralar iki üç günde bi filan sürebiliyorum ancak. İlk günler ayakta emzirdim, bazen de yatarak. Ama genelde geceleri yatarak emzirmedim