Arkadaşlar oğlumu 3 ay 28 günlükken sünnet ettirdim sünnet süreci çok sıkıntılıydı pipisi yapıştı gömülü kaldı şimdi her bezi açmamda 2 yaşına kadar deriyi geri çekmem gerekiyomus neyse bu akşam farkettim ki pipi kenarı sisip baloncuk olmaya donmuş bu arada şuan 7 ay 10 günlük başına gelen varmı pişik kremi sürüyorum ama şuan geçmedi daha doktora mi gorunmeli