Bpoyraz54 Kızlar göğüs ucu yarası olan var mı lütfen bı tavsiye edin hızlı çözümlü emzirirken agliyorum resmen
elizinannesi-19 Bpoyraz54 silikon göğüs ucunu kullanabilirsin. Kantarın yağı ve kendi sütünü sürebilirsin
Altntaskadrye Bpoyraz54 en iyi ilaç zaman… maalesef geçmiyor emdikçe uyuşuyor artık hala yara 2 aylığız gümüş kapak rahatlatıyor acısını alıyor sadece ama hala gümüş kapaksız zonkluyor 😞 inşaallah geçer çok zor bi durum bilirim 🤲
Bpoyraz54 EMINARDAM deneyim tabi ama kremi sürüp faydasını görecek vaktim bile yok sürekli emmek istiyo
Aydan35-yagiz Bpoyraz54 geçmiş olsun canım aynı acıyi yaşadım bebeğim 3.ayina gircek göğüs ucu kremleri bı işe yaramadı bende pek. Ben sütümü sürüyordum emzirdikten sonra emzirmeden önce mutlaka sür.denemende fayda var sağlıkla büyüsün inşallah 😊
Tatlisannedilekk Bpoyraz54 kendi sütünü sür canım iyi geliyor bide garmastan pomad kullanıyorum ben o da çok iyi
Guner Bpoyraz54 madela nın kremi var onu kullanabilirsin ben hiç yara olmadım doğumdan sonra bi sızladılar hemen sürdüm hemen düzeldi