Kurstalp1 Oğlum 9 aylık ilk adım arabası almak istedim sizce gerekiyormu kullanıyolarmı yürümeye çok hevesli oğlum tay tay duruyor bırakınca 2 3 saniye kendisi ayakta duruyor gerek varmı ilk adım arabasına
elizinannesi-19 Kurstalp1 korkutmak istemem ama duyduğumu söylüyorum. Bi tane bebeğin bu arabadan ayağı kırılmış. Sanırım düşmüş mü bişey olmuş. Bunu duyunca vazgeçtim almaktan. Benim kızımda çok hevesliydi. Koltuklara tutuna tutuna gidiyordu. Ayakta bi kaç saniye duruyordu. Tam 11 aylık oldu yürüdü. Artık odalarda kızı arıyorum nerde diye 😀
Yigitkomuz_ Kurstalp1 valla biz aldik giymeden küçük geldi boşuna bence ya iyice yürüsün öyle al zaten belirli bi süre kucakta tasiniyo salinmiyoki dışarda 1 buçuk yaşında daha ben salmiyorm öyle markette falan bazen park boş olunca arkasında kosuyorm
Nilefe Kurstalp1 önceden bebek mağazasında çalıştım genelde denge kuramayıp düşüyorlar diye şikayet geliyordu tabi ne kadar doğru bilmiyorum gözümle görmedim
Halista Kurstalp1 birazda çocuğun yapısıyla alakalı sanırım. Arkadaşımın bebeği ilk adım arabasıyla uzun süre yürüdü ve çok verim aldı ama benim kızım kullanmadı arada bir önündeki oyuncaklarla oynadı 😅
Mamay Doktorumuz “Yürümek konuşmak gibi değil, konuşması için sizin beceriniz,ilginiz,alakanız gerekir. Konuşma öğretilir ancak yüremek öyle değil ne kadar pratik yaptırsanızda beyindeki denge merkezi geliştiği zaman yürüyecek.”demişti.
AyPerisiVeGokPrensininAnnesi Kurstalp1 İlk adım arbası ile yürüyemez. Çünkü bir anda çok hızlı ilerliyor ve koruması yok. Korkuyorlar. Araba hızlı ilerliyor cocuk düşüp kolu altında kalıp kırılıyor. Ya da dudağı patlıyor. Onu alıp verdiğinizde sürekli dibinde olmanız gerek. Hemen arkasında,yanında düşmeden yakalamak için oda yeni yürüyen çocuğu korkutup hiç yürümemesine de neden olabilir. 🤷🏻♀️ Biz yürüteç ile başladık. 6. Ay da yürüteçe bindi günde 10-15 dk. 8. Ayda kaldırdım. Tutunarak koltukta yürümeyi öğrendi. Onun dışında emekliyordu. Tutunacağï yerde tutunarak ilerleyip bitince emekleme modundaydı. 11 aylıkken ellerini bırakarak denemelere başladı yaşında falan tamamen yürümeye başladı. 😌
jap Kurstalp1 kızım 19 aylık hala oynuyo yürüme arkadaşıyla. Ama ilk başlarda araba hızlı gittiği için arabayı ben tutup hızını ayarlıyodum düşmesin diye.
Ldy Kurstalp1 biz aldık hiç kullanamadık araba hafif çocuk ona yüklenince hızlanıyor ve hızına çocuk yetişemiyor kesinlikle ve düşüyor ancak çocuk çok iyi yürüyorsa veya koşmaya başlarsa kullanabilir o yüzden almayın
SemraHakan Kurstalp1 kuzum ogluma hediye geldi sadece oturup önündekiler ile oynadi..hic tutup yürüyüm demedi..simdi kendi ogrendi yürümeyi o yurume arabasini arkasindan sürüklüyor 😂
rbndmrcn Kurstalp1 benim oğlum yürümeyi öğrendikten sonra anca kullandı o arabaları 2 tane var birinin tekerlekleri küçük halıya falan takılıyor diğerinin tekerlekleri büyük daha kullanışlı eger alırsanız öyle alın üstüne de binebiliyor ama yürüme öğrenmesinde etkili olmadı hızlı gidiyor ve denge sağlayamadığı icin düşer diye ben tutup surduruyodum ne zaman dengede durdu yürümeye başladı öyle kendi kullanmaya başladı yanı bence gereksiz
demir1717 Kurstalp1 Kullanmadık ilk adım arabası,yürüteç vs. Kendi kendine koltuk kenarlarına tutunaraktan düşe kalka öğrendi.