Karyakrcr 3 ay 16 günlük oğlum,başından beri reflü yatağı kullanıyorız bizim elimiz ayağımız..yatarken beşiğine,oyun zamanı oyun halısının içine,bebek arabasının içine,ayağımda sallıycaksam onun üstünde.. babynestlerbyaptırdım anakucakları aldım ama tek kullandığım reflü yatağı.Ebebekten renkli olanından aldım en kullanışlısı bu,yanlardan tutacakları,çift kol desteği,baş oyuntusu var,foto atarım bi sonraki yorumda.bebeğmde reflü de var kusuyor hatta kısmi tıkanmalar yaşıyor uykuda bile,biz bu yatağın altına bişey dha koyarak dha da dikleştiriyoruz 30 derecelik açıyla yatıyor.çok şükür azaldı tıkanmaları.