Merhabalar, bebeğim 10 aylık ciddi bir şekilde kabızlık sorunu yaşıyoruz çok katı ve çok az ve zor bir şekilde yapıyor. Devit3 ve vegaferon Demir ilacı kullanıyoruz. Birkaç yorumda denk gelmişti bu ilaçların döküntü ve kabızlık yaptığıyla ilgili. Bu konuda bilgisi olanlar var mıdır acaba? Yardımcı olursanız çok sevinirim