Pinque Merhaba güzellikler, kirpik lifting yaptırmayı düşünüyorum. Manisa’da kirpik lifting yaptırıp memnun olanlar var mıdır? Varsa önerilerinize çok ihtiyacım var zira kirpiklerinin mahvolmasını istemiyorum🎈
Woody Pinque merhaba, Manisada değilim. Kirpik lifting yaptırdım. Yapan kişi işinim ehli değilmiş. Tam kıvıramadı. Konu açtım hatta bunla ilgili. Ancak ona rağmen çok memnunum. Kirpikleriniz zarar görmez merak etmeyin
Pinque Woody ben de yamuk yumuk yapmasından korkuyorum, bi de makyaj temizlemeye çok üşeniyorum sabahları öcü gibi kalkıyorum😅 en çok ondan lifting yaptırmak istiyorum aslında
Woody Pinque yamuj yumuk değil de tam kıvıramamış. O hali bile iyi bence. Eski konularımda fotograd atmıştım. Bakabilirsiniz istersenşz