Merhaba kızlar 33 günlük taze anneyim lohusa depresyonu geçirdiğim için 25 gündür annemde kalıyoruz başlarda bebeğime hep annem baktı malesef emmiyoruz o yüzden geceleri ruhen kötü olduğum için hep yattım şimdi yeni yeni 1 gece annem 1 gece ben bakıyorum yarın bigün eve geçtiğimde hergün üst üste nasıl bakıcağımı düşünüyorum içim sıkılıyor bebeğim 2 saate bir uyanıyor bazen 4e kadar uyumuyor tecrübeli anneler bir akıl verin napmam gerek😔