Tuba tospikannesii Kaç aylık bebeğiniz acaba? Sanırım gözyaşı kanalları tıkanmış. Bunun için masajlar var, onu uygulayabilirsiniz🙏🏻
Mdogu tospikannesii bir damla vermıstı doktorumuz birkaç gün içerisinde duzelmıstı onu kullandığımızda.netira siz doktorumuza danışın.KaYnatıp ılıtmış olduğum suyla pamuğu ıslatıp gozlerını siliyordum sık sık.
ervaduru16 Ilik bayat cay sur cnm gecrmezse sutunu sag birde emzirirken gogsun cocugun gozune degmesin bizdede 1 kere oldu cocuk gogsumde uyumustu deymis gogsum sabaha bi baktim acamiyo gozunu capaklanmis sonra annem gogsunu deydirme boyle olur dedi tabiyki inanmadim batil inanc. Diye sonra merak ettim gozu gectikten sonra bilerek degdirdim.gercektende oyleymis yine capaklanmisti😀😂
tospikannesii ervaduru16 bizde bazen öyle uyuyoruz gerçek olabilir mi o 🙄 çok kötü oldu çocuğumun gözü 😣
tospikannesii Yesillimon doğduğundan beri 3 kere oldu, 4 aylık şuan, olup geçiyordu çok üstünde durmadım ama bu sefer uzun sürdü
Yesillimon tospikannesii Göz pınarının oldugu yere masaj yap cnm ama en doğrusu doktora sormak belki de mikrop kapmıştır.
As1ioz Canım bnm kızımında boleydi asırıda kasıyodu ilk gttm doktora pandemiden dolayı uzakttan baktı kanal tıkalı dedi bide damla verdi dha kötü oldu bu sefer acil göze götürdüm megerse enfeksiyon varmış 1 aya zor gecti antibiyotikle gunlerce agladı cocugum gdip doktoru bogasım geldi
tospikannesii As1ioz eli hiç durmuyor, gözüne falan vuruyor sürekli, ondan mı oldu diye düşündüm bende, ama ne yaptıysam geçiremedim mecbur artık göstericem 😒 inşallah sizinki gibi olmaz, çok geçmiş olsun, doktora da güvenemeyeceksek kime güvenicez
mom0989 tospikannesii canım sanırım enfeksiyon olmuş gözyaşı pınarı tıkalı dedem üst kapağı böyle kırmızı olmazdı. Bence doktora başvur damla verebilir belki krem dahi