Yenidoğan sünnetinden başka sünnetini 1-2 yaş arasında yaptıranlar ne gibi zorluklar yaşadı acaba anneler? Tamamen yenidoğan sünnetini istiyor ve lokal anestezi ile hallolsun istiyorduk ancak bebeğimizde uzayan sarılık çıktı ve 3 ayda anca düzeldiği için doktorumuz 1 yaş sonrasına kadar tavsiye etmiyor ve lokal anesteziyi bize uygun görmüyor.daha sağlıklı olduğu ve daha kolay geçtiği için erken dönemde istiyorduk ancak kısmet olmadı.1 yaş sonrası çok zor oluyor mu? 2 yaşına girmeden genel anestezi ile yaptırırz ama sonrası korkutmuyor değil beni :( tecrübesi olanlar paylaşabilir mi ?