Hanımlar hayırlı akşamlar öncelikle 🌺
Ben bebeğime cibinlikli beşik aldım boyut olarakta büyük aldım 3-4 yaşına kadar yatsın diye annemin hediyesi ❤️ Süngeri var içinde nevresim takımıda var set olarak ..
bebeğimede reflu yatağı aldım içinw koyarak uyuyordu yalnız bugün yıkamak zorunda kaldım üstüne kustu ıslak şuanda beşiğin içindekide sünger .. sorum şuki nasıl yatmalı sünger rahatsız edermi beli ağrırmı bilemedim şuan yatıyor ama kafası dönüyor habire internete baktım düz zeminde yatmalı diyor ne yapacağım uykuyu çok seven bir bebek sabaha kadar ellemesem uyanmaz rahat uyuması lazım 😪😪😪