Merhaba anneler, 3 aylık oğlum var gündüz saat başı uykusu geliyor uzun bir süredir bu böyle yani 8de yatıyorsa 1 saat uyuyor, 9da uyandıktan sonra saat 10u anca görüyoruz hatta 10 olmadan mızıklanmaya başlıyor yatmaya götürüyorum hemen.merak ettiğim konu 3 aylık bebek için bu normal mi sizin bebekleriniz nasıl? Sanki artık yavaştan araların açılması lazımdı acaba benim mi açıp alıştırmam gerekiyor?? Uyanınca emzirmeydi alt değişmedi derken zaten yarım saat gidiyor sürekli koşturmaca yaşıyorum bebekle oynamaya vakit kalmıyor resmen :/