Esrans aaa nasıl verirler ya ne saçmalık pandemi nedeniyle daire kapısına gelmiyorlar ama beni bina kapısından aradılar ben aşağıya gelemem bebegim var dedim ordaki dükkana bıraktırdım pandemi öncesi kimlik istiyorlardı şimdi böyle sorun oması normal benim demiştir alan kişi adamda vermiştir pahalı birşeymiydi bari