Merve1134 Arkadaşlar göbek deliği ağlayınca gazi olunca dışarda sonra normal duruyor böyle olan var mı 41 günlük
Esrans Merve1134 Göbeği düştüyse ağladığında vs. göbek fıtığı diye adlandırılıyor İttirdiğinizde geri gidiyordur düzelir ztn bir kaç ay gibi doktora da götürün muhakak
ikiprensannesii2 Göbek fıtığı olabilir doktora gösterin mutlaka benim oğlumda da vardı ve aşırı gazdan dolayı 5 cm dışarıda şişti çok zor günler geçirdim gaza çok dikkat edin ama 3.ayda gazı azaldı fıtığıda düzeldi çok şükür😊