Burcu54
Dogduğundan beri kundakla uyumaya alışık bebeğim 6 ayı bitti nsl alıştırabilirim normal uyumaya.kendini çözüyo ve hemen uyanıyo kundaklamasamda herseyi agzına götürüyo yardımcı olurmusunuz?
Pelinn
Bnde şuan kundaklıyorum bnm bebeğim 3 aylık👶🏻Bekliyim şuracıkta 😅
Burcu54
[bilinmeyen] uykuyla oladar bagdaştırmışki direk uyku moduna geçiyo kundaklayınca napıcam bilmiyorum valla.cok hareketli tutarak başa çıkamamki çözüm aramaya devam 😬