İyi geceler kızlar
Başlıkta da belirttiğim üzere bebeğim tekrar memeyi tutar mi ? Mama ve sağım gidiyoruz ama emmedikçe sütüm bayağı azaldı kesilmesinden korkuyorum . Yaklaşık iki aydır memeyi reddedip krizlere giriyor . Başına gelipte memeyi tutturabilen var mi ?