Akbaba Kizlar 9 günlük bebeğim var emziriyorum ama doyup doymadigini bilmiyorum .nasıl anliycam ne kadar yiyor, doyuyormu bide kaç saatte bir emziriyorsanız bebeğim hep uyuyor uyandırmaya çalışıyorum sürekli uyuyor
Emir123ali Akbaba sat başı ağladıkça emzirdim hep oda devamlı emmek isticektir zaten doyup doymamsıyla alakası yokki hep seni isticek
Arafinannesi Akbaba canım yutkunmasındanda anlayabilirsin sütünün gelip gelmediğini eğer sütün geliyorsa mutlaka 20 dk felan emzir ilk 10 dk su 10 dkdan sonra yağ geliyor bebeğin o yağı alsın ki gelişsin inşAllah..Ben sarılık olmasın diye ilk zamanlae 2 saatte en geç veriyordum uyanması için ayak altını kazır gibi oyna biraz bana ebeler bunları demişti..Bide aklında bulunsun ne kadar çok emzirirsen o kadar sütün çoğalır bide kanalların açılır en çok süt yapan şey tabikide su..1 ay böyle devam et sonra ne zaman uyanırsa o zaman verirsin inşAllah..Bildiklerim bunlar..Sağlıkla büyüt inşAllah bebeğini gözün aydın 🤗
mirayyy20-20 Akbaba canım uyku sariliktan oluyor ama korkma hemen renginde sararma var mı gozunun beyaz kısmına da bak. Eğer yoksa doğduğu için de uyur. Ama sen 40 ina kadar gündüz 2 gece en fazla 3 saatte emzir
Berivan-12 Yeni doğan bebişler genelde tüm gün uyur canım emin ol aç olsa ne uyur nede seni uyutur ☺️ama sen yinede uyuyo bile olsa 2 saatte bir uyandırıp emzir Kan şekeri düşmesin.
Oykmmkrkn Yenidoğan bebekler çok uyuyor ilk haftalar 2 saati geçirme canım. En fazla 3 saat yoksa kan şekeri düşüyor herhalde zor uyanıyorlar Hem sarılık riski azalır. Doymazsa ağlar canım aynı zamanda da iyi besleniyor ise kakasindan anlaşılıyor ilk samanlar çok yapıyorlar çünkü..
Babbbyyyy Doymasa ağlar dıye bısey yok kesınlıkle bebeğim ılk dogdugunda bende emıp doyuyor dıye düşünmüştüm fakat sarılıktan yatırıp tahlıllerı yaptıgımızda 5 gun hıc bısey gırmedıgını ogrendık vücuduna bobreklerı kurumak uzereymıs 40 cıktı yanı sınırda dıkkat etmekte fayda var ememıyormus bızımkıde Garantı olsun dıye hep sağarak verdık 2 aylık olana kadar ama erken doğmuştu tabı bunun azızlıgı olabılır
Akbaba Babbbyyyy canım göğsünü çekip çekmediğini anlamiyormuydun.beni emiyor sürümde var ama doyuyormudur nerden anliycam
Ertizbet-19 İlk 15 20 güne kadar 2 saatte bir emzirdim sonra geceleri uyandırmadım o istedikçe emzirdim gündüzleri yine 2 saatte bir devam ettim sonraları ağladıkça meme verdim ve çocuğum inanılmaz meme bagımlısı oldu ve uykular haram oldu 🤦🏼♀️😂 Kilo artışından anlarsınız doyup doymadıgını 😊
Akbaba Ertizbet-19 ccanik zor uyanıyor hatta utanmıyor hep uyuyor uykuda ağzına veriyor gogsumu yattığı halde çekiyor .15 gün sonra ilk kilo takibi var bakalim
Berivan-12 Akbaba canım daha bebişin 9 günlük midesi küçüçük zaten. sütünde varsa doyuyor dur muhakkak bezlerinden anlayabilirsin çişli ve kakalı bez alıyorsan altından doyuyor demekki
Ertizbet-19 Akbaba evet çok zor uyanırlar uyanmak istemezler zorlada olsa uyandırın sarılık tehlikesi olmasın diye ne zorluklarla uyandırıyordum 😂
Bibiveannesi Akbaba arkadaşom benim bebeğim de yeni emzirme hemşiresine gittim bugün eğer günde 3-4 kez çişli bezi varsa ( gece hariç) yeterli demekmiş. Benimki o kadar yoktu bi de hiç kilo da almamış. Ben geç kaldım senin tereddütün vaesa bi sağlık ocağına gir tartsınlar bebişi kilo almıyorsa doymuyordur mama gerekir
Nisam3553 Akbaba 2 saatte bir emzirin günde 5-6 cişli bez yapıyorsa doyuyordur. Sık sık emzirmeyi ihmal etmeyin hem kan şekeri düşmez hem de sarılık olmaz inşallah