Doğum yapalı 2 ay oldu ve Bugün ertesi gün hapını kullanmak zorunda kaldım eczacı 8 saat sonra emzirebilirsin dedi sağlık bakanlığı onaylı dedi 8 saat süresi ilacın kullanma talımatında da 8 saat yazıyor ama kadın doğum uzmanı da 3 gün sonra emzir dedi ilacı kullanalı 9 saat oldu ve bebeğim durmuyor mamayla doymuyor sürekli istiyor Napmam gerekiyor sizce Ertesi gün hapı kullanıpta emziren oldumu ne kadar süre sonra emzirdiniz bebekte bi yan etki oldumu ilacın adıda ertes bilgisi olanlar acil yazabilir mi ?