Kızım 1 yaşında. Gündüz 2 uyku yapıyor birer saat. 8-9 gibi gece uykusuna geçiyor. Ne oluyorsa 12 den sonra oluyor. 12 ye kadar ya hiç uyanmıyor ya 1 kere. 12 den sonra 10 dakikada bir yarım saatte bir uyanmaya başlıyor ya da hiç uyuyamıyor. Dönüp dönüp duruyor kımıl kımıl oluyor. O da uyumak istiyor ama uyuyamıyor gözleri kapanıyor hemen ama açıyor hareketleniyor sürekli emmek istiyor emsede uyumuyor beşiğinde uyuyan bebek beşiğinde uyumak istemiyor yanımı istiyor yanıma alıyorum yine uyumuyor. Neden böyle olabilir nedeni ne olabilir ? Yatmadan önce güzelce doyuruyorum ama 12 de acıkıyo olsa artık açlıktandır diye kaldırıp mama yedirdiğim bile oluyor yine aynı. Burnunu açıyorum çok fena olduğu zaman ağrı kesici veriyorum. Yok yine aynı. Ayrılık kaygısı güven duygusu desek neden özellikle 12 den sonra ? Diş veya atak sendrom desek 8-9 aydır hiç bitmedi mi azalmadı mı bunlar ? Çünkü 8-9 aydır böyle. Böyle bi durum yaşayan var mı neden böyle yapıyor neden özellikle 12 den sonra ? Neden olabilir kafayı yicem sabahı böyle ediyoruz sürekli. Doktorluk bi durum mu bilmiyorum ama doktora götürücem artık psikolojim bozuldu 😓😓